Inloggen

Log in om toegang te krijgen tot uw persoonlijke gegevens en direct uw huurzaken te regelen.

Over Mijn Rochdale

U hoeft de deur niet uit om uw woonzaken te regelen, dat doet u eenvoudig en snel via Mijn Rochdale.

Bijvoorbeeld een reparatieverzoek indienen, een afspraak inplannen, huurachterstand betalen, uw gegevens aanpassen. Het kan allemaal via Mijn Rochdale. Thuis of onderweg. Waar en wanneer u maar wilt.

Activeren Mijn Rochdale

Nieuw als huurder bij Rochdale?
U ontvangt een e-mail waarmee u uw Mijn Rochdale account in gebruik kunt nemen.

Bent u na augustus 2016 bij Rochdale gaan huren?
U heeft, rond de datum huuringang, een e-mail ontvangen waarmee u uw account in gebruik kunt nemen. Als uw e-mailadres niet bij ons bekend was, is deze mail niet verzonden.

Huurde u al voor september 2016 bij Rochdale?
U heeft één cent ontvangen op uw bankrekening met in de betalingsomschrijving de activatiecode. U vindt deze code terug in uw rekeningoverzicht door te zoeken op een ontvangen betaling van Rochdale. U heeft daarover ook een brief met uitleg per post ontvangen. Als uw bankrekeningnummer niet bij ons bekend was, staat de activatiecode in deze brief.

De datum waarop u de betaling en brief heeft ontvangen verschilt per plaats en stadsdeel:

  • Purmerend - 23 februari
  • Zaandam en Assendelft - 30 mei
  • Diemen en Amsterdam Oost - 16 juni
  • Landsmeer en Amsterdam Noord - 22 juni
  • Amsterdam West en Nieuw-West - 6 juli
  • Amsterdam Centrum, Zuid en Westerpark - 12 juli
  • Amsterdam Zuidoost - 26 juli

Als u in juni, juli of augustus bij ons bent gaan huren, dan heeft u op 14 september de brief en betaling ontvangen.

Klik op de rode knop 'Activeer uw account’ en volg de instructies.

Heeft u vragen bij het gebruik van Mijn Rochdale, of ervaart u technische problemen? Op deze pagina vindt u de meest voorkomende vragen en antwoorden.

Staat uw vraag er niet bij? Of wilt u ons laten weten wat u van Mijn Rochdale vindt? Neem dan contact met ons op, telefonisch of via het contactformulier.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden