Sms controle Mijn Rochdale

Vanaf 16 oktober vragen wij u ter controle een sms-code op te voeren als u inlogt op Mijn Rochdale. We doen dit als extra beveiliging. Hiermee voorkomen we dat iemand misbruik kan maken van uw account.

Als u inlogt op Mijn Rochdale dan doet u dat met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Binnenkort komt daar een extra controle bij. Wij sturen dan een sms-code naar uw mobiele telefoon. Deze vult u in om toegang te krijgen tot Mijn Rochdale.

Hoe werkt het?

De eerste keer dat u inlogt na 16 oktober vragen wij u éénmalig om de extra beveiliging aan te zetten. Dit is met een paar eenvoudige stappen snel geregeld. Daarna sturen wij u een sms-code elke keer dat u inlogt. U vult deze dan in om toegang te krijgen tot Mijn Rochdale. Dat ziet er zo uit:

U betaalt niet voor deze sms. Behalve de manier van inloggen verandert er niets aan Mijn Rochdale. U kunt online uw woonzaken blijven regelen zoals u dat gewend bent. 

Controleer uw telefoonnummer

We sturen de sms-code naar uw telefoonummer zoals het bij ons bekend is. U vindt dat terug in Mijn Rochdale. Is uw telefoonnummer veranderd? Pas het dan voor 16 oktober aan mogelijk aan. U kunt dat hier direct regelen.

Waarom doen we dit?

Wij vinden het belangrijk dat u veilig Mijn Rochdale kunt gebruiken, en dat uw gegevens beschermd zijn. Door deze extra controle bent u de enige die toegang heeft tot uw account, zelfs als iemand uw wachtwoord weet. Zo voorkomen we misbruik van uw Mijn Rochdale account. 

Ontvangt u de sms met de controlecode niet? Controleer dan de instellingen van uw telefoon. Help dat niet? Neem dan contact op met uw telefoonprovider.