Woont u in een gebouw met
Deze app is nieuw, en nog niet voor iedereen beschikbaar. U ontvangt een brief als de app beschikbaar is voor uw gebouw.
Hoe werkt het?
Stap
Activeer uw account
Huurt u een woning van Rochdale? Dan krijgt u een brief met uitleg over hoe u de app kunt gebruiken.
- U activeert de app door de QR-code in de brief te scannen. Dit doet u met de camera van uw mobiele telefoon of met een speciale app.
- U kunt de app ook activeren met de codes die in de brief staan.
- De app werkt met uw telefoon, tablet of computer. U hoeft niets te installeren.
Bij het activeren van de app vragen wij u om uw naam in te vullen en een wachtwoord aan te maken. U kunt ook inloggen met uw account van Google of Facebook.
Stap
Bekijk direct uw warmtekosten
In de app ziet u direct hoeveel warmte u verbruikt en wat de kosten zijn. Het overzicht begint op 1 januari 2025. Elke week wordt het overzicht bijgewerkt.
Als u goed let op uw warmteverbruik, kunt u geld besparen. Kijk daarom regelmatig naar uw warmtekosten. Zo voorkomt u verrassingen bij de eindafrekening.
Stap
Bespaar geld en pas op tijd uw voorschot aan
Let goed op dat u niet meer verbruikt dan waar u in de servicekosten voor betaalt. U kunt uw kosten verlagen door verstandig met energie om te gaan. Lees onze bespaartips en maak een gratis afspraak met een energiecoach.
Are you using more than what is covered by your service costs? Then adjust your monthly advance payment. This way, you can avoid having to pay extra at the yearly final settlement.
Veelgestelde vragen

Iedere maand betaalt u aan Rochdale servicekosten. De servicekosten bestaan bijvoorbeeld uit: kosten voor schoonmaak, de huismeester of de warmtekosten.

Eén keer per jaar kijkt Rochdale of u het vorige jaar te veel of te weinig betaald heeft voor de servicekosten. Dat staat in de ‘eindafrekening’.

Op basis van uw warmtegebruik moet u misschien bijbetalen. Of krijgt u geld terug. Gelukkig kunt u op de warmtekosten geld besparen.