Geen objecten gevonden

Huurders anti-kraak

Rochdale heeft haar anti-kraak woningen niet in eigen beheer, en is daarom geen aanspreekpunt voor huurders of gebruikers hiervan. Voor ALLE vragen en (reparatie)verzoeken, kan huurder contact opnemen met zijn verhuurder (de beheerder); Zwerfkei, Ad Hoc, Sleutelklaar, Villex of Alvast.

Uitzondering: calamiteiten, ontstopping, CV, lift, glas
In enkele gevallen zal de leegstandsbeheerder KCC bellen om een opdracht uit te voeren. Dit kan alleen als er sprake is van iets ernstigs (zoals gaslucht/riool ontploft/lekkage). 
Ook mag KCC de leegstandsbeheerder, mits bewoner in de servicekosten (zie dashboard) betaalt voor ontstopping, doorverbinden via doorverbinden op onderwerp. Dit kan ook bij CV, liften en glas.

Mocht bewoner in de servicekosten betalen voor Wijkbeheer, dan komt de Wijkbeheerder voor geringe overlast. 

Wat achtergrondinformatie:
Rochdale heeft woningen die tijdelijk leeg staan vanwege renovatie en/of sloop in beheer bij een externe beheerder.
Per project kan dit een andere beheerder zijn, en kunnen er andere afspraken gemaakt zijn/worden over het beheer.
Ellen Boeser is verantwoordelijk voor de contracten met deze leegstandsbeheerders. 

Standaard geldt:
Rochdale doet geen investeringen (zijn tenslotte slooppanden). Het beheer ligt in handen van de tijdelijke externe beheerder.
De huurder (gebruiker van de tijdelijke woning) kan niet rechtstreeks bij Rochdale reparatieverzoeken indienen, dit moet hij/zij melden bij zijn beheerder.
De beheerder kan Rochdale opdrachten geven. Deze opdrachten kunnen alleen betrekking hebben op CV storingen / rioolontstopping.
Alle overige zaken worden niet uitgevoerd vanwege toekomstige sloop/renovatie.
Betreft dus alleen dringende reparatieverzoeken in opdracht van de externe tijdelijke beheerder.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden