Reparatie melden

Via Mijn Rochdale maakt u snel en makkelijk een afspraak voor een reparatie. Geef aan wat er kapot is en in welke ruimte. U ziet direct of Rochale de reparatie doet, of dat u zelf verantwoordelijk bent. Kies direct de datum en tijd die voor u het beste uitkomt.

Heeft u nog geen account? Vraag direct een Mijn Rochdale account aan.

Inloggen

Bij spoed: bellen! 

Bij inbraakgevaar, ernstige lekkage of gevaar voor de bewoner(s), bel direct 020 215 00 00.
Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar, ook in het weekend en op feestdagen. 

Reparatie melden zonder account?

Vul hieronder uw postcode en huisnummer in en klik op 'Volgende stap'. 
Goed om te weten: bij een cijfer als toevoeging gebruikt u een streepje (bijv. -1) bij een letter als toevoeging niet (bijv. A).

{{ 'MaiaServiceRequest_Form_SearchObject_Header' | translate }}

{{'MaiaServiceRequest_from_info_housenumber_zipcode' | translate}}

Veelgestelde vragen

Lees ook
Onderhoudsabonnement afsluiten Storing aan verwarming en warm water Verstopping in het riool Stroomstoring Glasschade Liftstoring