Reparatie aanvragen

U kunt op dit moment geen reparatieverzoek via onze website aanmelden.

Wegens het coronavirus nemen wij alleen noodzakelijke reparaties in behandeling.
U kunt deze telefonisch melden op 020 – 215 0000.

Het gaat dan om:

Spoed
Reparaties die echt niet kunnen wachten, bijvoorbeeld een grote lekkage, algehele stroomstoring of als de voordeur niet afsluitbaar is. Hiervoor kunt u ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken op 020 - 215 0000.

Andere noodzakelijk reparaties aan de woning
Andere zaken betreffende watervoorziening, elektra, riool, lekkage, afsluiten van ramen, deuren en postkast (incl. bestellen van sleutels). Deze zaken kunt u van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 17 uur telefonisch bij ons melden. Wij bespreken met u of de reparatie noodzakelijk is en maken een afspraak met u.

Reparaties in de algemene ruimte
Reparaties in de algemene ruimte van uw gebouw doen wij als deze veilig door ons uit te voeren zijn. U kunt deze van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 17 uur telefonisch bij ons melden.

Alle andere reparatieverzoeken
Voor alle andere reparatieverzoeken vragen wij u deze te melden als de beperkende maatregelen vanuit de overheid zijn opgeheven.

Doe het zelfadvies nodig? Onze vakmannen helpen u graag

Bent u thuis zelf aan het klussen en wilt u weten hoe u het beste iets kan oppakken? Of gaat u schilderen en u wilt weten welke verf of kwast u moet gebruiken? Onze deskundige vakmannen staan voor u klaar om u tips of advies te geven. Dat kan via beeldbellen of natuurlijk gewoon telefonisch. Het mag over van alles gaan, als het maar met klussen te maken heeft. Dus aarzel vooral niet en neem telefonisch contact met ons op via 020 215 00 00, dan plannen we een moment waarop het u uitkomt.

 

 

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden